Ψάχνεις συμμάχους ;




Έρευνες τις ιστορικής Mayo Clinic έχουν δείξει πως ένα πρόγραμμα ασκήσεων με βαράκια δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, εκτός από τους μυς, τονώνει και την κυκλοφορία του αίματος. Έτσι διευκολύνεται η λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και μειώνεται ο κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις.

Άλλη μελέτη έδειξε ότι η άσκηση με βαράκια για τουλάχιστον 30 λεπτά τη μέρα, πέντε φορές την εβδομάδα (δηλαδή συνολικά 150 λεπτά), μειώνει κατά 34% κατά μέσον όρο τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη. Αλλά ακόμα και η λιγότερο συχνή άσκηση -έως μία ώρα την εβδομάδα (1-60 λεπτά)- σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο διαβήτη κατά 12%. Όσοι έκαναν ενδιάμεση άσκηση με βαράκια (60 έως 150 λεπτά την εβδομάδα), είχαν μειωμένο κίνδυνο κατά 25%.

Πλεονεκτήματα για τα παιδιά που ασκούνται με βαράκια

Καταπολέμηση της παχυσαρκίας: τα βάρη συμβάλουν στον έλεγχο του σωματικού βάρους και στην πρόληψη της παχυσαρκίας
  • Ενδυνάμωση και υγεία των οστών: οι ασκήσεις αντίστασης από παιδική ηλικία αυξάνουν την οστική πυκνότητα και μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης και πόνων στα κόκαλα και στην μέση
  • Ανάπτυξη και ενδυνάμωση των μυών: απόκτηση δύναμης και αντοχής όπως και βελτίωση της αθλητικής επίδοσης
  • Ανάρρωση και πρόληψη τραυματισμών: η άσκηση με βάρη βοηθά στην πρόληψη των τραυματισμών του παιδιού

Πλεονεκτήματα σε άτομα άνω των 40 ετών που ασκούνται με βαράκια

Καταπολέμηση ασθενειών: έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση με βάρη για ηλικιωμένους  βοηθάει στην αντιμετώπιση ζαχάρου, χοληστερίνης, διαβήτη, πίεση κτλ.
  • Σε δείχνουν νεότερο/η: η γυμναστική με βάρη και άσκηση που έχει αντίσταση είναι ο καλύτερος τρόπος πρόληψης της σαρκοπενίας. Σαρκοπενία είναι υπεύθυνη για την απώλεια μυϊκής μάζας καθώς περνούν τα χρόνια. Κάνει τους ανθρώπους να φαίνονται μεγαλύτεροι γιατί χαλάει τη κορμοστασιά του ατόμου και κρεμάνε οι μύες.
  • Διατήρηση: διατηρείτε το σώμα σου πολύ πιο καλά, σε κρατάνε πιο όμορφο, υγιές με περισσότερη δύναμη, ενέργεια, αντοχή και καλύτερη ψυχολογία
Εντάξετε λοιπόν τα βαράκια στις δραστηριότητες σας