Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Μου είπαν


Μου είπαν πως γεννήθηκα αμαρτωλός
                                                    κι εγώ το πίστεψα
Μου είπαν πως πρέπει να πάω σχολείο
                                                     και φυσικά πήγα
Μου είπαν πως διδάχθηκα την αληθινή ιστορία
                                                     και 'γω το...έφαγα
Μου είπαν : Ζήσε στην μεγαλούπολη
                                              και εγώ αμέσως έτρεξα
Μου είπαν ''τι ψάχνεις, αυτή  είναι η ζωή'',
                                                         και 'γώ το κατάπια...
Μου είπαν ''όποιος φεύγει απ'το μαντρί,
                                             τον τρώει ο λύκος'',
                                                                 και 'γω φοβήθηκα

Έκανα ό,τι κι αν μου είπαν οι άλλοι
Γονείς,συγγενείς,φίλοι κι εχθροί,
                                     μιά ζωή όλο μου έλεγαν

Και τι έγινε ;
Ένα ακόμα Χάπατο
εξαπατήθηκε
 από χιλιάδες άλλα Χάπατα

 Καληνύχτα

ΛΕΣ;

Λες ε ;