Καιρός να Τελειώνεις



Να παραμένεις νηφάλιος ό,τι κι αν γίνεται
Κάθε στιγμή
Και να διώχνεις κάθε λογισμό κακό και φόβο
Ό,τι φοβάσαι σε ζυγώνει
Να σκέφτεσαι:

Ποιός είμαι ;
Ποιός μ' έσπειρε εδώ κάτω;
Για ποιό λόγο,τι πρέπει να κάνω;
Που θα βρεθώ μετά;
Με περιμένει άραγε κάποιος εκεί ;

Τι κυνηγάω να προφτάσω;
Ποιό το νόημα;
Γιατί τόση δυστυχία παντού;
Για λίγα ψίχουλα χαράς και ατέλειωτα βάσανα;
Τι θέλω να κάνω και  δεν  το τολμώ ;

Γιατί σαν υπνωτισμένος παρακολουθώ κινούμενες εικόνες
 σε μια συσκευή ,όλη μέρα, κάθε μέρα;
Γιατί οι πάντες έχουν απο μια τέτοια συσκευή στο σπιτι τους;
Κι αφού ξερνάει φόβο,τρόμο,δυστυχία και άπειρη ανοησία,
γιατί κανείς δεν την πετάει απ' το παράθυρο;

Από ποιόν περιμένω βοήθεια ;
Απο ποιούς καρτερώ πρωτοβουλία και φρέσκιες ιδέες;
Ποιος θα μου εγγυηθεί ελευθερία;
Εγώ είμαι άβουλοςένα,πιόνι που το μετακινούν κάποιοι ''παίχτες'';
Ανίκανος να πράξω ο,τιδήποτε για την εξέλιξή μου ;
Γιατί νιώθω πως θα εκραγώ, όσο περνούν οι μέρες;

Γιατί μου περιγράφουν τον Κόσμο;
Γιατί το επέτρεψα;
Γιατί είναι τόσο  άθλια και μίζερη η περιγραφή,
γιατί αυτοί οι άσχημοι που περιγράφουν, μου κουνάνε το δάχτυλο;

Αρρώστια .Βαρύς λήθαργος
Θλιβερή παράσταση
Ανημπόρια και κατάντια 

Καιρός να τελειώνεις μ'όλα αυτά