Μαθητής, δάσκαλος, γονείς


Όπως είναι  γνωστό στην μαθητική κοινότητα,
στο φροντιστήριο ακολουθούμε διαφορετική οδό
 για να καλύψουμε την βασική θεωρία, (ρυθμική ανάγνωση, κλίμακες, ρυθμική συνοδεία κτλ)
Επίσης είναι ακόμη πιο γνωστό   ότι χρησιμοποιούμε την ταμπλατούρα ως βασικό
τρόπο σημειογραφίας,
επειδή το αντικείμενό μας είναι αποκλειστικά τα έγχορδα,
και για τα έγχορδα η ταμπλατούρα είναι ιδανικός τρόπος εκμάθησης,
μακράν ευκολότερος  και  πιο εύχρηστος από εκείνον του κλασσικού πενταγράμμου.
Έως εδώ ,γονείς, μαθητές και φροντιστήριο,
συμφωνούμε και συνεχίζουμε..
Όμως, η επιλογή μας να ασχολούμαστε με τραγούδια που επιλέγουν οι  ίδιοι οι μαθητές,
δεν σημαίνει σε καμιά των περιπτώσεων, 
ότι σταματούμε να επιδιώκουμε κάθε στιγμή
 την ορθή ανάγνωση ενός μουσικού κειμένου, όποιο κι αν είναι αυτό
Η προχειρότητα και η ευκολία, καθώς και η μασημένη τροφή δεν αποτελούν
χαρακτηριστικό γνώρισμα δικό μας
Όποιος κι αν είναι ο εκάστοτε μαθητής και όποιο κι αν είναι το επίπεδο αντίληψης και
 κατανόησης στο οποίο βρίσκεται,
βασικό μας μέλημα είναι να φύγει απ' το φροντιστήριο ΜΟΥΣΙΚΟΣ !
Το εάν αυτό συμβεί ή όχι, είναι θέμα  του ιδίου και όχι του δασκάλου
Το εάν στα ''παιδιά'' αρέσει η μασημένη τροφή και η ευκολία γενικά,
είναι θέμα παιδείας και διαπαιδαγώγησης
Δεν παρατούμε τα παιδιά στον δάσκαλο, όσα κι αν τον πληρώνουμε,
και αδιαφορούμε για την πορεία τους .
Ο δασκαλος είναι για τις  βασικές κατευθύνσεις και υποδείξεις
Το πόση ώρα θα ασχοληθεί στο σπίτι του ο μαθητής, είναι θέμα του ίδιου του μαθητή,
και  των γονιών του
Και εαν οι γονείς δεν είναι ικανοποιημένοι απ' την εξέλιξη του παιδιού τους,
μπορούν να διακόψουν την μαθητεία και να αναζητήσουν αλλού, καλύτερες συνθήκες εκμάθησης και διδασκαλίας..
Στα  πέντε έτη της ύπαρξης του ηχοτάξιου στην περιοχή, ήδη φαίνονται τα 
 πρώτα δείγματα της εργασίας και της προσπάθειας που γίνεται.
Ήδη ξεχωρίζουν έντονα κάποιοι μαθητές, οι οποίοι, ότι κι αν επιλέξουν ως επάγγελμα στην ζωή τους,
δεν θα πάψουν ποτέ να είναι παράλληλα και μουσικοί
Από εκεί και πέρα, επιθυμία δική μας είναι, να πάρει ο κάθε μαθητευόμενος,
όσο πιο πολλά στοιχεία και γνώσεις μπορεί
Διότι ο άνθρωπος που ασχολείται με ένα μουσικό όργανο,
δεν έχει, και δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με κάποιον που έχει πλήρη άγνοια.
Κι αυτό, σε κάθε επίπεδο της ύπαρξης
Θα επανέλθουμε