Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Αχ πρόβατό μου


Ακόμα περιμένεις κι ελπίζεις ;
Κρίμα,  έπρεπε ήδη να έχεις φύγει..
Μάλλον δεν βάζεις μυαλό..
Μάλλον σ'εμπνέει το μαντρί.
Όλα τα πρόβατα μαζί...
Όποιο ξεφεύγει το τρώει ο λύκος..
Έτσι δεν σε μεγάλωσαν ;
Που να τραβιέσαι τώρα μονάχος..
Σε ποιό κατσικοχώρι και σε ποιά επαρχία..
Εσύ,ο πρωτευουσιάνος..
Όλα τα προβατάκια σφιχταγκαλιασμένα..
Έτσι όπως είστε, τι κακό να σας βρεί ;
Κι αν ακόμη πάθεις κάτι, όλος ο κόσμος θα πάθει το ίδιο...
''Τι να κάνουμε τώρα'' ;
Αυτή δεν είναι η ''φιλοσοφία  '' σου;
Ποιό χωριό, ποιά φύση και ποιά ελευθερία..
Χρήμα και δουλειά βρίσκεις μοναχά στην πόλη..
Κάτσε εδώ, είσαι καλά, που να τραβιέσαι...
..........
Αχ δύσμοιρο ,δυστυχισμένο, κουτοπόνηρο πρόβατο..
Πόσο μακριά, πόσα έτη φωτός απέχεις απ' την αλήθεια..
Μαντρωμένο πρόβατό μου, δεν σώζεσαι με ΤΙΠΟΤΑ
Διότι το πνεύμα σου το έχεις χαμένο..
Την ψυχή σου σου την έκλεψαν.
Μη ρωτάς ''ποιός''
Είναι κάπως αργά για αυτήν την ερώτηση
Ζήσε μεσ' το τσιμεντάκι που βράζει, στην άσφαλτο και στο καυσαέριο.
Μάλλον τα γουστάρεις.
Είσαι ''πολιτισμένος'' και έξυπνος
Γουστάρεις και τις επίπεδες οθόνες επίσης.
Αυτές που σου πήραν το μυαλό
Σίγουρα θα έχεις μεγάλη οθονίτσα ,εε......;
Τι μας πέρασες, ότι νά'ναι ;
Αχ προβατό μου..
Οι μέρες περνούν επικίνδυνα, το τραίνο περνάει, 
λίγα βαγόνια ακόμα θα σου δώσουν την ευκαιρία να σκαρφαλώσεις πάνω τους..
Τι να κάνω για 'σένα....δεν ακούς..
Έχεις ΘΕΟΚΛΕΙΣΤΑ τα αυτάκια σου...
Είσαι θαμπωμένος απ' τα δώρα των ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ σου..
Αρνείσαι πεισματικά να ξυπνήσεις..
Καλός είναι κι ο ύπνος, ξεχνάς και δεν σκέφτεσαι τίποτα,
δεν κουράζεις το μυαλό.....
Το ''κουρασμένο'' σου μυαλό..
Αποχαυνωμένο θα συμπλήρωνα εγώ..
Ποιός είμαι εγώ ;
Ο κ. Κανένας, αυτός είμαι..
Τι σημασία έχει τ' όνομά μου,που θα σε βοηθήσει ;
Να είσαι καλά και να περνάς καλά, όπου κι αν βρίσκεσαι.
Κι ευχαριστημένος με τις επιλογές σου και με τις αποφάσεις σου..
Και ικανοποιημένος με τον Εαυτό σου,
 αυτό κυρίως..
Γιατί αυτός -και κανείς άλλος - θα είναι
 ο τελικός -δίκαιος κριτής του περάσματός σου απ' την Γαία..
Αυτός ..σε περιμένει στη γωνία
Καλή επιτυχία

ΛΕΣ;

Λες ε ;